lørdag 2. juli 2011

Dag 3 - 26. juni 2011


I dag har vi vært i Trondheim. 
 
MS Nordnorge lå også til kai her

Der har jeg gått med mormor og morfar, for resten av familien min var litt seinere av båten og de måtte handle litt mat til Mats ( og det var jo søndag og ikke mange åpne butikker)
Vi var inne i Nidarosdomen, der var det mørkt. Men det var en veldig fin kirke.
Nidarosdomen

Mormor på vei inn

De hadde mange fine broer i Trondheim, til og med ei blomsterbru. Jeg fikk meg is av superonkel.
Naaaam

Jeg rir på en rådyrstatue


Jeg traff noen jenter som skulle være med et stykke, Kristine og Anna fra Sandnessjøen.
Det var veldig kjekt å ha noen å leke med, men vi tullet og tøyset litt. For eksempel så kjørte vi i heisen uten lov og trykket litt for mye på knappene. Flaks at ikke de som jobbet der kom og kjeftet på oss, sånn som de hadde gjort med noen andre.

Mamma, Atle og Mats fant til og med en Geocash på Trondheim torg.

Det var veldig fin natur ute her også
En liten gård

Norges fineste fyrtårn, men det ligner på mumihuset.


Ha en fin dag videre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar