lørdag 2. juli 2011

Dag 5 - 28. juni 2011

I dag var vi i Tromsø, men det var ikke før på ettermiddagen egentlig. Først var vi en liten tur på Finnsnes. Der var jeg bare igjen ombord i båten med Atle, som måtte jobbe litt, mens de andre gikk litt på kaien og kjøpte litt mer brus i en kiosk. Etter lunsjen så badet jeg og mamma i bobblebadet. Det var veldig herlig og ligge å se utover i varmt vann.
Vi tullet og tøyset litt i vannet og koste oss. Jeg svømte på mamma og hun svømte på meg, au! Neida det var jo bare tull.

I Tromsø var vi egentlig ganske lenge, det første vi gjorde var å ta bilde med en diger isbjørn.
Og det er bare tull at det ikke er isbjørner i gatene i nordnorge, vi så nemlig to stykk, ekte isbjørner i Trømsø i dag! (utsopa ja, men det er isbjørner)

Vi traff Sigrid på gata i Tromsø også. Vi gikk litt på et kjøpesenter og jeg kjøpte meg penal og blyant, visk og spisser som jeg skal ha på skolen. Mats fikk også, bare ikke penal. Han fikk en stor duplo lastebil eller «åppå tage bil» som han sier for den kan ha biler på taket.

I Tromsø traff vi også Trine og kjæresten hennes, Robert. Det var veldig kjekt for vi hadde ikke sett henne på lenge. Hun har gått på skole med mamma i Haugesund og jeg tror mamma savner henne litt. Før så var jeg henes lille syngende engel, men nå er jeg hennes lille skrivende engel.

1 kommentar:

  1. aaaaw <3 Min syngende, skrivende engel :)
    Såå kos å se dokker igjen - savne dokker såå masse :) Vi sees snart igjen! *klem*

    SvarSlett