lørdag 2. juli 2011

Siste dagen - 30. juni 2011


I dag reiste vi hjem igjen. Det var litt deilig å komme hjem til huset vårt igjen, men jeg savner hurtigruta.
Vi reiste med fly fra Kirkenes. Jeg så til og med Mari på flyplassen. Men det var jo en veldig liten flyplass da. Da måtte vi stå i laaaaaang kø lenge og når vi kom fram ble all sinte fordi vi fikk jo ikke de setene vi hadde valgt og betalt for. Men det gikk greit og vi kom oss til Oslo etter over 2 timer i flyet. Jeg tegnet fine prinsesser på flyet og spillte DSi. 

I Oslo siste vi og fløy videre hjem etterpå.
Meg på flyet

utenfor flyet
Før vi dro fra båten har alle sammen skrevet hilsen til meg:


Kan tro Luke var glad for å få komme inn igjen. Nå skal han få «blaude mad» og jeg skal pusse tenner og krype opp i senga mi, og i morgen tidlig skal jeg dusje her i huset vårt.
Håper du likte å lese om turen min her på bloggen min. Jeg skal skrive mer om andre små eventyr senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar